Korábban szerepelt itt egy reklám, ami még a maga idejében is (60-as évek!) annyira hímsoviniszta volt, hogy a terméket is magával rántotta. A reklámszakma sem tanul a saját hibájából, és ironikus módon épp a polkorrektség évtizedében sikerült egy hasonlóan blama reklámot összehozni. De azt még a legbátrabb marketingesek sem árazhatták be, hogy a kiválasztott hírességük e hónapban az egyik legneccesebb reklámarccá válhat…
A fenti reklám 2012-es, de a hírek szerint már elkészült egy új reklám a vadiúj 124-essel. Persze az eredeti reklám tárgya sem egy hétköznapi darab, az ilyen méregzsákokat mindig is merész reklámokkal igyekeztek hirdetni, ami azért néha igencsak balul is sülhet el...
De ahogy a Ka esetében, itt is mehet a reklám a levesbe, meglepne ha a vírusvideó komoly marketingértékkel bírna…
Amúgy Olaszországban nagy hagyománya van a hírességekkel reklámozásnak, olyan kampányokat is elindítanak, amely olaszországon kívül be sem indítják. Néha a hírességekkel készült reklámok kikerülnek a nemzetközi porondra, mint a Nespresso George Clooneyval, vagy az Alfa 156 Catherine Zeta Jonesszal.
De valahogy úgy érzem, most nem fog a FIAT reklámtörténelmet írni, legalábbis nem pozitív értelemben… Úgy tűnik, ha már a FIAT nem szólhat bele a nagyok milliós visszahívási versenyébe, legalább a reklámjait visszahívhatja. :)