A Brüsszeli Autószalon már egy pár hete bezárta kapuit de megint annyira teli találat volt, hogy érdemes kitérni rá egy gyors posztban. Belgium nemzetközi kiállítása egy év kihagyás után úgy tért vissza, mintha sosem mentek volna el.
Nemcsak visszavette a helyét a trónbitorló Brüsszeli Autószalonról, de a közben végleg megszűnt Genfi Autószalon szerepeit is átvette az év autója gálán.
Szinte minden ott volt, amit szeretünk a nemzetközi autókiállításokon. Az idei rendezvény öt nagyobb csarnokot töltött meg.
Ez egy csarnokkal kevesebb, mint 2023-ban, és nem volt olyan kisérő látványosság, mint a Bond in Brussels kiállítás két éve (ha eltekintünk a maastrichti InterClassicstól). De az talán minden idők egyik legjobb Autószalonja volt, nemcsak Belgiumban de a kontinensen is.
Az idei szalon kevesebb „ráadást” tartalmaz, de az üzletből nem enged. Hihetetlen kínálat volt az autómárkákból, még a COVID előtti IAA szintjéhez képest is. Több tucat stand várja a látogatókat, a szervezők ugyanis 63 márkát ígértek, az személy- és áruszállítókat beleszámítva. Nem számoltuk végig őket, de valóban, a Brüsszeli Autószalonon valóban több autómárka szerepelt, mint tavaly Párizsban (ami már jelentős előrelépést jelentett a 2022-es formájukhoz képest).