Két hónapos kényszerpihenőt követően az Autoworld olyan tárlattal tért vissza, ami után mindenki keresni fogja az álkapcsát a padlón. Senna GTR, Clarksonék „szentháromsága” (Porsche 918, LeFerrari és McLaren P1), és pár olyan kisszériás ritkaság, amiről sokan nem is hallottak… És ez csak a ráadás az állandó tárlatra.
A belga nemzeti autómúzeumnak volt ideje felkészülni és ki is használták ezt az időt. A múzeum jól sáfárkodott a közel kéthónapos belga a karantén-időszakkal és ez idő alatt alaposan kitatarozta a belsőt. És ami manapság a legfontosabb: nevezettek egy új kötelező menetirányt és beléptetési rendszert a biztonságos távolságtartás érdekében.
Csalinak pedig meggyőztek két tucat autógyűjtőt és importőrt, hogy legyenek olyan jó fejek és adjanak kölcsön pár Bugattit, Lambót, Ferkát, Mekit hóvégéig.
Itt most eredetileg a cikk maga következne, de ehelyett álljon itt egy link a saját oldalamra, ahova az eredetileg a blog.hu-ra szánt poszt került.
Az ok pedig nagyon egyszerű, az "új" index beüzemelése óta nincs olyan nap hogy ne kerülne valami kegyetlenül elbaxott agymosás a címoldalra, akár "nagyrabecsült" külügyminiszterünk újabb elmebeteg agymenését próbálják az Origónál civilizáltabb módon a képünkbe nyomni, akár valami elfuserált alternatív blog próbálja megint bemesélni a haldokló nyugat megállíthatatlan bukását, persze szigorúan a "kiegyensúlyozott tájékoztatás" jegyében.
Ma épp a mindeközben rovat a soros (nem, nem úgy :) ), és tolja a képünkbe Európa közelmúltbéli történelmének egyik legnagyobb faxkalapjának pofáját újévi üdvözletével.
Igen baxki, Farage nyert, és kb mindenki más vesztett vele. Mi főleg, "magyar emberek" akármit is kamuzzon ezzel kapcsolatban a mi főkülügyesünk.