Az élet 180km/hnál, vagyis izé Passaunál kezdődik :)

Privát gondolatok az autók világáról

Privát gondolatok az autók világáról

Porgramajánló: ma indul az Antwerp Classic

2018. március 02. - Ződ2000

Ma délután nyitja meg kapuit a 41. antwerpeni oldtimer-kiállítás, az Antwerp Classic (hivatalos oldal az alábbi linken), amelyről az elmúlt években rendszeresen írtam. Pár éve ez volt a legelső komolyabb oldtimer-kiállítás, amire eljutottam, és ez kicsit meghatározta a viszonyomat a rendezvényhez..

antw_classic_2018_poster.jpg

Számomra 2015. év egyik legkellemesebb meglepetése volt az antwerpeni oldtimerbörze, akkor szinte sokkolt a rendezvény mennyisége és minősége. Pedig az előzetes alapján nem is gondoltam volna hogy ilyen hatalmas kiállítás fogad: négy nagy csarnok, tele régi és ritka autókkal néha egészen tömött installációkban. A kiállított darabok többnyire magángyűjteményben állnak, a többségüket épp árulják. Szóval a kiállítás jelentős részben egy használtautó-börze, illetve afféle hiúságok vására is, mert a félmillió eurós exkluzív darabok tulajai szerintem nem fognak lógó orral távozni, ha nem kell megválni kedvenc darabjaiktól. Azóta én sok mindent láttam, olyan dolgokat, amelyek jelentősen emelték az inger-küszöbömet. Talán ennek fényében is írtam, hogy a 2017-es rendezvény picit csalódást keltett, mivel úgy éreztem, nem hozták ki amit lehetett a Ferrari tematikából. Mondjuk kétlem hogy ez évben a Le Mansi belga sikerek és a Citroen 2CV lenyűgözne, de aki a környéken jár, érdemes elnéznie.

A bejegyzés trackback címe:

https://autossagok.blog.hu/api/trackback/id/tr6013709628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása