Autós reklámok régen szerepeltek a blogon, ez a mostani két okból sem passzol a legjobb autóreklámok rovatba: egyrészt nem hivatalos reklám (a Baden-Württembergi Filmakadémia jegyzi), másrészt nem igazán jó. Sokkal inkább a Ford KA reklámhoz hasonló félresikerült partizánprojektek közé sorolható.
Annak ellenére, hogy a vágás, a színészi játék, a hangok és a zene is stimmel, hiányzik a reklám fő eleme: nem önzetlen humor, hanem valakit hátrányosan érint.
A humorérzék ott kezdődik, hogy az ember felfogja, mikor mit szabad.Ez a film pedig átmegy egy finom határon, amikor az ember nem nevet együtt az önjelölt humorherolddal...
A poén fő kárvallottja alighanem a Volvo lesz, nehezen tudom elképzelni, hogy bármelyik board meetingen vállveregetést kapna az a marketinges aki ilyet prezentál, bár nekem úgy tűnik, a srácok a védelmi pénzes bizniszben utaznak. Ha nem fizetsz, csinálunk neked egy "reklámot" :)
A videó azért is kellemetlen, mert pár évtizede még simán bepróbálkoztak gyártók nem megfelelő hangnemű reklámokkal, igaz, néha az egész produkt line ment a levesbe...
A végére íme egy szavazás, ki mit gondol a videóról...
Egy kis update, (köszi Fogatlan Prókátor), szerintem mindennél jobban szemlélteti hogy miként lehet egy reklámfilmet jól megcsinálni. Rövid, célratörő, hathatósan elmagyarázza a dolgot, mégsem nyálas vagy nyúl kényes témához...