Lassan itt az ideje folytatni a kedvenc autós reklám sorozatot, erre pedig kitűnő alkalmat adott a Fiat egyik legújabb reklámja (kicsit azért már porosodott pár hónapot, szorri).
Amit a múltkor írtam a Charlie Sheen szereplésével forgatott reklámról, azt mind kijavították, nem bohóckodtak valódi szereplőkkel, hanem fiktív karakterrel reklámozzák, ami szerintem semmivel sem hiteltelenebb, mint amikor az amerikai Kevin Spacey reklámozza a francia névrokonát, az Escpace-t. Bár korábban Seinfeld és három sikeres brit színész már megmutatta hogy vannak finom és humoros ármenetek a kettő között, a kék acél még mindig nem kopott el, és Derek Zoolander továbbra is etalon, legyen a konkurencia bármilyen csábos...
A Zoolanderes reklám egyszerre hívja fel a figyelmet a Fiat modelljére pár apró részlettel, mint a tolatókamera,
az új Stiller filmre és köti össze Stillert a Golden Globe díjátadóval. Ami lássuk be Stillernek is nagy dolog, mert korábbi munkáival ennél közelebb aligha kerülhetett aranyozott szobrokhoz, kivéve ha az egy gyümölcsöt formáz meg : ).