Furcsa dolog, hogy még bemutatóról sem olvastam itthon, de a Motor-talkon már egész tesztút szerepel, szép tájképekkel.
Ha kézzelfogható bizonyíték kell a a közösségi média feltörésére, akkor íme :). A motor-talk egyik kedvenc oldalam, rengeteg hasznos infot találok rajta a fórumokban, de a cikkeik is egyre többször bírnak hírértékkel, nem csak az autoblog.com-ról szerezett hírek reciklálásai. Ehhez halkan jegyzem meg, hogy amennyire én látom, a világ egyik legerősebb és legautóközpontúbb országában meglehetősen középszerű az online autós oldalak kínálata. Nyilván ehhez köze van a nagyon erős nyomatott sajtó meglétének is, de magyar online autós oldalak bizony kifejezetten erősnek hatnának a német mezőnyben. De kicsit elkanyarodtunk a témától, térjünk vissza a verdához.
Maga a verda kicsit úgy fest mintha a 2es sorozat és az X5 egész jól sikerült szerelemgyereke lett volna.
A cikk közöl részletes műszaki adatokat, a fő téma természetesen az áttérés az elsőkerék-hajtásra. Persze azért rögtön belefért egy dögös gázlóátkelés, pedig az egyetlen vadvidék amit ezek látni fognak az az aszfaltdzsungel lesz…
Amúgy erről a képről a pimasz Smart reklám jutott az eszembe…
A belső jellegzetes BMW-s, lassan kezünk odaérni, hogy kialakul egyfajta egyen-BMW belső, én már szeretnék egy kis újítást látni a formatervben, akkor is ha nem sikerült rosszul.
Azért így első pillantásra nem tudok igazán belekötni…
Összességében a BMW szerintem megint nagyot gurított, ellenfele nem sok van, talán az Q3 (ami nekem annyira nem jött be) és az Evoque, esetleg a búcsúzó GLK. Innen nézve a háromhengeres elsőkerekes hajtáslánc talán megbocsátható lesz. A hátsókerék-hajtás hiánya valószínűleg csak az alapváltozatoknál fog érződni, a BMW pedig mindig is híres volt arról, hogy lehúzza a vevőköre kevésbé tehetős tagjait.