A mai poszt lehet, hogy feleslegesnek tűnhet, de annyiszor vitázunk már erről, hogy lassan hatékonyabb egy posztban összefoglalni és belinkelni…
Nem telik el hónap olyan cikk nélkül, amely ne keverné valamilyen mértékben a varázslatos M betű jelentését. Tudom, hogy nem jelent különösebb kihívást a helyi jelvényboltból beszerezni egy háromszínű M betűt, és biztos vagyok benne, hogy K-Ajrópai okosan-ügyesen megoldásokhoz szokott agyunk rögtön erre a megoldásra áll rá, de akár tetszik akár nem, van ennek egy gyári útja is, anélkül hogy csillió forintnyi extraösszeget kellene elverni az autónkra.
Pár éve olvastam olyan "szakértői" véleményt a nyomtatott sajtóban, hogy a négynél kevesebb kipufogóval párosított M betű az bizony kamu. Ez még a nyomatott sajtó aranykorából származik, amikor az újságírói hülyeség nem aratott azonnal kommentcunamit.
Pedig lehet, hogy ennyire nem sunyi a tulaj, mindössze kihasználta a prémiumgyártók által kínált lehetőséget. Minden prémiumgyártónak megvan a maga saját sportos felszereltségi szintje, M package, S Line, AMG package, R design, ezek mind sportosnak gondolt külső és belső kiegészítők, amelyeket bármilyen khm konszolidált motorizáltsághoz megkapunk.
Szóval a megfejtés ennyire egyszerű, Sportkormány és sportülések, egyedi karosszériaelemek, felni, ezt bármelyik motorhoz megkapja a tulaj. Egy szép háromszínű M betűvel együtt, amin nincs szám. Szóval M betű: gyári optikai tuning. M+szám (X és Z modellek kivételével, csakhogy egyszerűbb legyen) igazi telivér fenevad.
(Ez egyébként az Audinál is működik az S4-S8 kontra S line csomag esetében).