Az élet 180km/hnál, vagyis izé Passaunál kezdődik :)

Privát gondolatok az autók világáról

Privát gondolatok az autók világáról

Alakul az alku...

2015. március 20. - Ződ2000

Alakul az alku a kicsire

Még mindig alig hiszem, hogy belemegyek de a csóka úgy tűnik lehetetlen feltételeket is elfogad :)

Szóval:

1. Ő előre kifizeti a vételárat…

2. Elküldi az igazolást az utalásról, én leveszem a kocsit a netes fórumokról, és nem adom el addig (szavamat adom).

3. Ha megjött a pénz, én aláírom és e-mailben elküldöm az általa küldött sztenderd Mobile.de-s szerződést és kijelentem az autót.

4. Megvárom a trélert, és átadom a verdát.

És ez neki így jó.

spock.gif

Biztos ami biztos én azért igyekszem bebiztosítani magam...

Úgymint:

1. Nyitottam egy új üres IBAN számlát az ügylet céljából.

2. Egyelőre az IBAN-on és a nevemen (+mobilszámomon) kívül semmit nem tud rólam.

Még mindig nem látom mi a trükk, de egyre kíváncsibb vagyok.

scratchy_1.gif

Közben én is tanulmányoztam kicsit hogy mit kell tennem az eladáshoz, a korrektség jegyében elkészítettem a kijelentkezési vizsgát és a műszaki állomás készített 50EUR-ért egy állapotfelmérést, amin persze csont nélkül átment a lassan 10 éves autó…

A bejegyzés trackback címe:

https://autossagok.blog.hu/api/trackback/id/tr517286831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Max Halder (törölt) 2015.03.26. 02:33:31

Szia,
Valahol olvastam, hogy aukciós oldalakon dívik a következõ trükk: A te vevõd ugyanúgy meghirdeti a terméket valamelyik online oldalon. Amikor vevõt talál, akkor a saját - bepalizott - vevõjével kifizetteti a te árud. Ez azt jelenti, hogy az õ vevõjének a te számlaszámodat adja meg. Mikor megkapja az átutalási bizonylatot, akkor elküldi azt neked. Te megkapod a pénzt és az ember gyorsan el is jön a termékért.. Amikor az õ átvert vevõje végül nem kapja meg a cuccot, akkor reklamálni fog, de az ember sehol nem lesz képben, csak te meg az õ átvert vevõje.

Azért legyél óvatos.

Ződ2000 · http://egzostive.com 2015.03.26. 20:31:19

@Max Halder: aha, ez mondjuk érdekes. Nézem mi lehet a gyenge pontja egy ilyen svindlinek...
Mondjuk a szerződés az utaló személy nevére szól, így ha más hozza el, akkor ő nem tud vele mit kezdeni, nemo plus iuris... Legalábbis remélem.

Ráadásul ez egy meglehetősen olcsó autó, itt talán nem éri meg bepiszkolni magát.

A furcsa az hogy a neten is le tudtam nyomozni az ürgét ha minden igaz. Bár a cím és a mobil is lehet kamu.
süti beállítások módosítása