Az élet 180km/hnál, vagyis izé Passaunál kezdődik :)

Privát gondolatok az autók világáról

Privát gondolatok az autók világáról

10 nyomós érv arra, hogy miért érdemes ellátogatni a frankfurti autószalonra

Első rész...

2015. szeptember 17. - Ződ2000

1_kanzler_rundgang_3064.jpg

A blogban ez egy visszatérő téma minden nagyobb autós rendezvény előtt. Érdemes-e venni a fáradtságot, kivenni a szabit és félretenni némi pénzt egy rögtönzött frankfurti kiruccanásra.

Az én válaszom eddig minden évben az volt, hogy egyértelműen megéri! Ellentétben például a párizsi autószalonnal, ahol a szervezők egyetlen célja évről évre a tömegnyomor fokozása, a látogatóelégedettség kárára.

2_salon-automobile-2014.png

Most hogy kitűnő retorikai érzékkel lelőttem a poént azért nem hagyom annyiban, és az alábbiakban összegzem, hogy miért szeretek elmenni Frankfurtba...

3_iaa_impressionen_4279.jpg

  1. Nyilvános sajtónap

A frankfurti autószalonra a hétköznapi halandók is beléphetnek a sajtónapon. Lehet hogy ez a tudósítóknak nem annyira szórakoztató, de nekünk mindenképpen kellemesebb bemenni 50 euróért - ha már úgyis elment több száz ajró az útra - mint tolongani 12 euróért a nyilvános napon.

4_dsc05914_copy.JPG

  1. Hölgyek

5_kanzler_rundgang_5935.jpg

Vagyis izé, hosztesszek

6_iaa_2015-9452.jpg

Amire viszont nem alkalmasak: konkrét autókra érdeklődni. Az egy dolog, hogy a brossúrák eleve kihalóban az elektronikai forradalom nyomán, de ennyire sok tájékozatlan hosztesszt régen láttam. Volt olyan hogy a szerencsétlen ingujjas legény leesett állal ment vissza a Level 2 nyakkendős főnökhöz, hogy tényleg ilyen az euro-besorolása a motorjuknak… Szóval ha infó kell, akkor motor-talk.de.

  1. Frankfurt city – "Mainhattan"

Hát nem. Hogy őszinte legyek, Mainhattan a maga szürke New York imitációjával a legkevésbé sem vonz.

7_frankfurt_am_main-stadtansicht_von_der_deutschherrnbruecke_am_fruehen_abend-20110808.jpg

Ellenben remek kis települések vannak a környéken, ahol heteket el lehetne kirándulgatni…

 

  1. Tanulmányok és premierek

Mivel a hazai pálya kötelez,  a német gyártók igyekeznek mindent bedobni. Ez persze nem jelenti azt, hogy az importmárkák nem tartogatnak némi muníciót Frankfurtra...

Gyakran ülhetünk be először a nagy német prémiumgyártók premiermodelljeibe, aki pedig nem hoz újdonságot, az általában tanulmányokkal pótolja a hatásvadászatot.

 

  1. Németek kitesznek magukért hazai pályán

Sok érdekes autó, látványos figyelemfelkeltő tanulmányok, premierek és látványos pavilonok, a három prémiumgyártó minden évben egymást licitálja túl.

10_kanzler_rundgang_4997.jpg

Nem egyszerűen kibérelnek egy egész csarnokot, hanem felépítenek egy eredeti pavilont, olyat amilyet az országos autószalonokon az ember nem nagyon lát (de mondjuk Párizsban se nagyon).

A pavilonokban több szinten külön programokkal szórakoztatják a nagyérdeműt, élményvezetésekkel, bemutatókkal, előadásokkal. Ebből a szempontból Frankfurtnak szerintem nincs párja…

És akkor most tartsunk egy kis retorikai szüntet, ha minden jól megy holnap majd jöhet öt konkrét modell amit a világért se hagynék ki, ha már arra járok…

A bejegyzés trackback címe:

https://autossagok.blog.hu/api/trackback/id/tr97796930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása