Az élet 180km/hnál, vagyis izé Passaunál kezdődik :)

Privát gondolatok az autók világáról

Privát gondolatok az autók világáról

A 2017-es Hungaroring Classic legjobb pillanatai

2019. július 08. - Ződ2000

Ahogy írtam eddig nem jött össze a Hungaroring Classic (sem a 2017-es sem a jövő heti futam), bár az eredetileg bemelegítésnek szánt Spa Classicen azóta többszörös visszaesőnek minősülök. Akárhogy is, régóta tervezem, hogy tudósítok a Hugaroring Classicről. 

Szerencsére érkezett egy megmentő, Bíró Péter személyében, aki volt olyan kedves, hogy megengedte a képek átvételét. Aki kíváncsi a többi 400+ képre, javaslom keresse fel Péter facebook galériáját. Ezzel Péter vált az autósságok első vendégszerzőjévé : ) . Akad itt mindenféle érdekesség, II világháború előtti oldtimerektől a 60-as évek legendáin és a 70-es évek batmobiljain át a C csoportos versenyautókig.

Ezek egy részét alaposabban kiveséztem a Spa Classics 2019-es posztnál, de Spában én nem találkoztam C csoportos Mercedesszel (szerencsére akadt egy a Schumacher Gyűjteményben), főleg nem darabokra szedve...

Skoda Rapidból is akad a Techno Classicán, de ez a piros fehér-zöld festésű darab tényleg kellemes a szemnek. Ur-Quattrót viszont az Audi Múzeum óta nem láttam, ráadásul ezt vezetni is lehet itthon.

 Szóval ezúton kívánok mindenkinek kellemes legelészést a galérához! (a sima képek és többet adnak mint elsőre gondolná az ember, szóval csak bátran kattintani :) )

 

A bejegyzés trackback címe:

https://autossagok.blog.hu/api/trackback/id/tr6514930078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása