Nagyon élvezetes és részletes videóinterjú-sorozatot készített a német Motor-Talk a 70 éves Walter Röhrl tiszteletére. Manapság már ritka az olyan titán akinek nem az egyéni sikerek kimaxolása az elsődleges, hanem a megmérettetés a legjobbakkal, minden körülmények között.
Herr Röhrl ugyanis a mai ászok jó részével ellentétben módszeresen váltott minden évben márkát, a szempont azonban sokkal kevésbé a bajnoki címek hajszolása volt, hanem egy mérvadónak tekintett ellenfél legyőzése (Blomquist az Audinál), vagy bizonyos kedvenc versenyek megnyerése (pl Röhrl a Monte megszállotja volt), esetleg a szabadság, vagy akár gyári támogatás más versenyszámokhoz (Porsche).
Sok esetben tudatosan vállalta a másodhegedűs szerepét, de azért egy két versenyt akkor is nyert, ha évközben több esetben parkolt le hogy bevárja csapattársát. Azért két Rally VB cím összejött neki. Elsőt egy Fiat 131 Abarth volánjánál.
A Porsche úgy tűnik örök szerelem maradt számára, dacára a szarkasztikus kommentjeinek.
Viszont az Opel hozta el neki a második bajnoki címet.
Ezek után a Lanciához lazulni ment, persze egy igaz német sosem fog ellazulni : ), és azért sikerült úgy a vezérpilóta (szegény Markku Alén) elé kerülni, hogy rendszeresen félreállt és bevárta.
A végére pedig az Audis évek következnek. Érdekes látni, hogy az (akkor még feltörekvő) német prémiummárka miként szívatta a német ászt. Manapság ez aligha lenne elképzelhető, legkésőbb amióta a Mercedes évekig szívott az F1-ben azzal, hogy "a" német pilóta ellenében nyer/veszit.
Természetesen a némettudás elengedhetetlen, és több a beszélgetés, mint az akció, de érdekes volt végignézni és megélni egy legenda visszaemlékezését.