Bár úgy néz ki a Volvo ez évben is kihagyja az európai autószalont (tavaly Frankfurtban is passzoltak, most Párizs a soros a kihagyásra). Hogy ennek mi értelme, ne kérdezze senki, nemcsak a jó kávé rajongói siratják majd a döntést, a Volvo ez évi premierje simán esélyes lenne a szalon legdögösebb autója címre. Az új emelt hasú full-size Volvo kombi az elődökhöz híven egyszerre hozza a prémiumkombik kifinomultságát és az emelt hasmagasság biztosította komoly járdaszegély-leküzdési képességet.
Természetesen új fícsörök, mint a láblendítéses csomagtartó is bekerült. A belső minőségére pedig a szandálos és lakkcipős féltesóknál megismert, szerintem elég korrektre sikeredett részletek lesznek irányadóak.
Bár a svédek full-size SUV-ja már lenyúlta az XC90 nevet, az új V90 XC (az XC amúgy a cross-country dögösebb rövidítése lenne) remekül passzol a Volvo tornasorba, és bár a száma változott, alapjában véve az előd XC70 generációihoz is hű marad...
Update - az Autopult csapata elzaránodokolt a gyárba, és tegnap írt egy beszámolót a svédországi premierről.