Az élet 180km/hnál, vagyis izé Passaunál kezdődik :)

Privát gondolatok az autók világáról

Év autója elődöntősei – a piszkos 12... vagyis hét…

2014. december 16. - Ződ2000

Már megint kijött Európa (vagyis a világ : )) legjobb 7 autója, a krémek krémje, az elit, amely meghatározza az év eladásait. Tadaaaam…

coty-2015.jpg

Vagyis nem. Az elmúlt 10 évben alig vált kasszasikerré év autója. A sikeres marketing-stratégia kulcsa tehát úgy tűnik, máshol van?

7. Mondeo –ez valami rossz vicc?

01_fordmondeo-5door_09_a.jpg

Nem elég hogy a Mondeo IV egy erősebb Facelift, de a fő poén az, hogy már 2 éve bemutatták, és az Európai premiere ennek a 8 éves modellnek azért késett (még) vagy 2 évet, mert közben leépítették az európai gyárat Belgiumban.

Szóval friss? – hát nem

Szóval európai autógyártás mérföldköve? – khm nem igazán….

Megnézem mekkora idióta fog ennek komolyan pontokat adni a zsűriből…

picard_-_copy_1.gif

 

6. BMW Active Tourer (he?) - A guminő…

bmw.jpg

Bármelyik BMW a közelmúltból felkerülhetett volna az év autója listásra, de ez nem. A bajorok elsőkerekes Honda FRV interpretációja nem való erre a listára, ahhoz egyszerűen túl sok a jó BMW az elmúlt időkből…

Most mindenki képzeljen ide valami vicces képét, egy guminőről, nem fogom a bajorok miatt 18+-ossá tenni a posztot :) :

5. Citroen Cactus- a szavazáson két szék közt a pad alá – talán a valóságban is

cactus.jpg

Objektíven sajnos nem tűnik jó autónak, de zseniálisan pofátlan teremtmény, vajon elég tökösek az újságírók hogy csak azért is megválasztanák, ez lenne az autógyártás Lordija vagy Conchita Wurstja...

wurstjpg.jpg 

4. Renault Twingo –esélyes, de nem nálam

renault-twingo-3.jpg

Mondjuk eredeti, és egy fokkal funkcionálisabb mint a Citroen, plusz a Renault csoport elég jól lobbizott korábban lásd a szégyenletes 2006os év autója díjat…

3. Nissan Quasqai – nem európai és ennyi kb elég is ahhoz hogy a versenyt elbukja.

2014_nissan_qashqai_6_1024x768.jpg

Az egyetlen szerep ami neki jut az a Renault Nissan csoport lobbi-erejének megosztása…

2. Passat- esélyes, esélyesebb, Passat, vagyis izé, nem jártam én a nővéreddel a múlt évben? :)

2015-volkswagen-passat-euro-spec-sedan-and-wagon.jpg

Tényleg megerőltették ezúttal magukat a németek, de van ebben az autóban bármi korszakalkotó? Tudom hogy nálunk a VW-t valami különös mánia lengi körül, mintha prémium lenne, pedig a tőlünk szerencsésebb országokban úgy oszlik meg hogyha a tulajt érdekli hogy mit vesz családi autónak, akkor prémiumközép, ha nem érdekli hogy miben ül, akkor Passatot vesz (/kap).

Nyilván a szaksajtó majd igyekszik kihegyezni a fejlesztéseket a súlycsökkentésre, a fórumok meg majd tele lesznek csodálkozó tulajaspiránsokkal, akik azon elmélkedhetnek, hogy a mindenütt ajnározott súlycsökkentés mekkora részét adja a 25 literes tankjuk amit felárért majd akkorára lehet növelni hogy az minden összehasonlítást megnyer majd…

De azért azzal 250lóerős kétlityis TDI-vel mindenképen megérdemelnek egy motor-oscart…

1. Mercedes C osztály –lehet-e esélyes egy drágább autó, mégha a legnépszerűbb is

2015-mercedes-benz-c-class-front-three-quarters-in-motion.jpg

A Mercedesek az elmúlt években inkább túlértékeltek voltak , de ez a remek múltbeli modellek érdeme is. Most itt az új C klasse, megint méltó a régi nagy hírének. Végre egy konkurens amely felülről támadja a 3-ert és végre árversenybe kényszerítheti a bajorokat, kilökve a kellemes alfahím pozícióból... Én már csak ezért is megadnám neki a címet, máskérdés hogy a Merci a korábbi gyengus modellekkel is egyszerűen túl jól áll ahhoz, hogy ekkora megbecsülést kapjon.

Személy szerint én a C klasséra szavaznék…

 

Szóval a végeredmény: a fentiek közül a C klasse, a Passat és a Qashqai II lenne az az autó amit én szívesen meg is vásárolnék, de őszintén szólva talán csak a C-klasse és a Passat az, amit a teljes 2015-ös kínálatból is szívesen tudnék a garázsomban.

A bejegyzés trackback címe:

https://autossagok.blog.hu/api/trackback/id/tr486986181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.