Az élet 180km/hnál, vagyis izé Passaunál kezdődik :)

Privát gondolatok az autók világáról

Privát gondolatok az autók világáról

Még bemutató sem volt, de a német bloggerek már tesztelik az X1est…

2015. július 17. - Ződ2000

Furcsa dolog, hogy még bemutatóról sem olvastam itthon, de a Motor-talkon már egész tesztút szerepel, szép tájképekkel.1_bmw-x1-fahrbericht-as-1418094671546159199.jpg

Ha kézzelfogható bizonyíték kell a a közösségi média feltörésére, akkor íme :). A motor-talk egyik kedvenc oldalam, rengeteg hasznos infot találok rajta a fórumokban, de a cikkeik is egyre többször bírnak hírértékkel, nem csak az autoblog.com-ról szerezett hírek reciklálásai. Ehhez halkan jegyzem meg, hogy amennyire én látom, a világ egyik legerősebb és legautóközpontúbb országában meglehetősen középszerű az online autós oldalak kínálata. Nyilván ehhez köze van a nagyon erős nyomatott sajtó meglétének is, de magyar online autós oldalak bizony kifejezetten erősnek hatnának a német mezőnyben. De kicsit elkanyarodtunk a témától, térjünk vissza a verdához.

Maga a verda kicsit úgy fest mintha a 2es sorozat és az X5 egész jól sikerült szerelemgyereke lett volna.2_bmw-x1-fahrbericht-18-1000774039129091738.jpg

A cikk közöl részletes műszaki adatokat, a fő téma természetesen az áttérés az elsőkerék-hajtásra. Persze azért rögtön belefért egy dögös gázlóátkelés, pedig az egyetlen vadvidék amit ezek látni fognak az az aszfaltdzsungel lesz…

3_bmw-x1-fahrbericht-5-3724565973182801638.jpg

Amúgy erről a képről a pimasz Smart reklám jutott az eszembe…

A belső jellegzetes BMW-s, lassan kezünk odaérni, hogy kialakul egyfajta egyen-BMW belső, én már szeretnék egy kis újítást látni a formatervben, akkor is ha nem sikerült rosszul.4_bmw-x1-fahrbericht-14-7397863435478690112.jpg

Azért így első pillantásra nem tudok igazán belekötni…5_bmw-x1-fahrbericht-15-5590565966781406859.jpg

Összességében a BMW szerintem megint nagyot gurított, ellenfele nem sok van, talán az Q3 (ami nekem annyira nem jött be) és az Evoque, esetleg a búcsúzó GLK. Innen nézve a háromhengeres elsőkerekes hajtáslánc talán megbocsátható lesz. A hátsókerék-hajtás hiánya valószínűleg csak az alapváltozatoknál fog érződni, a BMW pedig mindig is híres volt arról, hogy lehúzza a vevőköre kevésbé tehetős tagjait.

A bejegyzés trackback címe:

https://autossagok.blog.hu/api/trackback/id/tr397634672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GasztroBloggger · http://ganodermadxn.blog.hu 2015.07.18. 06:57:57

Szép kocsi ez is de az x5 nekem jobban bejön.

autosvilag.com 2015.07.18. 08:42:20

A bemutató már megvolt június elején.
www.autosvilag.com/index.php/bemutato/11228-bmw-x1-a-fiubol-ferfi-lett
Ez még csak kvázi egy statikus, online bemutató volt. A hivatalos bemutató a frankfurti szalonon lesz szeptember közepén. Azon nincs semmi csodálkozni való, hogy a német média minden részéből (nem csak bloggerek) voltak már körbejárni az autót, hiszen mégiscsak hazai újdonságról van szó. De így van ez az új 3-al és az új 7-el is.

Ződ2000 · http://egzostive.com 2015.07.18. 10:24:50

@autosvilag.com: az egy dolog hogy a BMW közzétett képeket, de valahogy megszoktam, hogy először szalonon debütál (1-2 héttel korábban "kikerült" sajtófotókkal, majd sajtóanyagokkal), utána következik a festői spanyol táj elé szervezett szállodás kajálós bemutató, majd ha elkezdik gyártani és jönnek az első példányok, jöhetnek a hazai tesztek.

De itt még semmi bemutató, csak a sajtóképek, és máris ott ülnek benne az újságírók, ráadásul a Motor talkon előbb olvastam ilyen "tesztútról", mint a bilden...
süti beállítások módosítása